W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Montessori Plus » Zestaw Do Nauki Dzielenia Z Tablicą Kontrolną


        

Zestaw Do Nauki Dzielenia Z Tablicą Kontrolną

 

Shop

Nowość

Numer produktu: 3188
nasza cena bez VAT : 153,66 zł
nasza cena z VAT (23 %):
189,00 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

Zestaw Do Nauki Dzielenia Z Tablicą Kontrolną

Dzieci w szczególnie łatwy sposób poznają problemy podziału. Rozdzielone są dwie liczby z zakresu liczb 1 - 81. Panel sterowania umożliwia łatwą samokontrolę.

Przykład zastosowania: Dziecko bierze kafelek zadania, na przykład 45 podzielone przez 5, i szuka odpowiedniego wyniku na kafelkach rozwiązań.

Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:

    • zawiera wszystkie podzielone zadania z podstawowej tabliczki mnożenia bez reszty

    • w tym praktyczna tablica sterownicza do prostej samokontroli Montessori

    • ćwiczyć podział

    • Nauka i zrozumienie wspólnych zadań

    • Materiał Montessori dla dzieci od 6 lat



Zakres materiału obliczeniowego Montessori:
1 pudełko do przechowywania z pokrywką, drewno, ok. 26,5 x 16 x 5,5 cm
1 tablica kontrolna, drewno, ok. 40 x 16 cm
81 płytek zadaniowych, drewno, ok. 6 x 2 cm
81 płytek roztworów , drewno, ok. 2 x 2 cm


 

Instrukcje dotyczące skrzynki podziału materiału Montessori


Dorosły kładzie przed sobą pudełko z żetonami zadań i rozwiązań. Wyciąga karty zadań i sortuje je według pierwszej liczby (1 podzielone przez = 1 stos; 2 podzielone przez = 1 stos; 81 podzielone przez = 1 stos.....).
Następnie płytki z numerami są wstępnie sortowane według ich wartości. Ułatwia to późniejszą orientację dziecku.
Karta rozwiązania jest najpierw umieszczana zakrytą na stole.

Teraz karty zadań są przetwarzane jedna po drugiej. Kiedy dziecko po raz pierwszy pracuje z materiałem, przydatne może być wykonanie zadań w kolejności. Dorosły robi to samo podczas wprowadzania materiału. Po przypisaniu kafelków rozwiązań do zadań, podnosi tablicę rozwiązań i czyta ją, aby sprawdzić, czy poprawnie rozwiązał zadania.

Następnie przetwarzana jest następna partia.

Bardziej doświadczone dzieci mogą rozwiązywać zadania w plątaninie.

Jeśli ćwiczenie bez tablicy rozwiązań nadal powoduje problemy, możesz najpierw popracować nad tablicą rozwiązań. W tym celu wybierasz kartę zadania, np. 14:7= Teraz kładziesz palec na 14 przy górnej krawędzi i palec na :7 przy lewej krawędzi i przesuwasz palce do siebie w określonych kolumnach. Na przecięciu, w którym spotykają się palce, jest wynik (tu cyfra 2). Aby to ułatwić, zamiast palców możesz użyć papierowych lub kartonowych pasków.

YzI0N2F