W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Montessori Plus » Zestaw Do Nauki Mnożenia Z Tablicą Kontrolną


        

Zestaw Do Nauki Mnożenia Z Tablicą Kontrolną

 

Shop

Nowość

Numer produktu: 3190
nasza cena bez VAT : 153,66 zł
nasza cena z VAT (23 %):
189,00 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

Zestaw Do Nauki Mnożenia Z Tablicą Kontrolną

Dzieci w szczególnie łatwy sposób poznają zadania mnożenia. Mnożone są dwie liczby z zakresu liczb od 1 do 9. Centrala umożliwia łatwą samokontrolę.

Przykład zastosowania: Dziecko bierze kafelek zadania, na przykład 2 x 5, i szuka odpowiedniego wyniku na kafelkach rozwiązań.

Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:

    • Zawiera wszystkie zadania malarskie małych tabliczek mnożenia

    • w tym praktyczna tablica sterownicza do prostej samokontroli Montessori

    • Ćwicz intensywnie mnożenie

    • nauczyć się rozumieć zadania malarskie

    • Materiał Montessori dla dzieci od 6 lat

    • Rozpoznawaj powiązania między podstawowymi działaniami arytmetycznymi



Zakres materiału do mnożenia Montessori:
1 pudełko do przechowywania z pokrywką, drewno, ok. 26,5 x 16 x 5,5 cm
1 tablica kontrolna, drewno, ok. 40 x 16 cm
81 płytek zadaniowych, drewno, ok. 6 x 2 cm
81 płytek roztworów , drewno, ok. 2 x 2 cm


 

Instrukcje dotyczące pola mnożenia Montessori


Dorosły kładzie przed sobą pudełko z żetonami zadań i rozwiązań. Wyciąga karty zadań i sortuje je według pierwszej liczby (1 x 1, 1 x 2....1 x 10= 1 stos; 2 x 1, 2 x 2....2 x 10= 1 stos .....).

Następnie płytki z numerami są wstępnie sortowane według ich wartości. Ułatwia to późniejszą orientację dziecku.

Karta rozwiązania jest najpierw umieszczana zakrytą na stole.

Teraz karty zadań są przetwarzane jedna po drugiej. Kiedy dziecko po raz pierwszy pracuje z materiałem, sensowne może być wykonanie zadań w kolejności (1x1; 1x2; 1x3...). Dorosły robi to samo podczas wprowadzania materiału. Po przypisaniu kafelków rozwiązań do zadań, podnosi tablicę rozwiązań i czyta ją, aby sprawdzić, czy poprawnie rozwiązał zadania.

Następnie przetwarzana jest następna partia.

NzhlNGMyM