W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Montessori Plus » Zestaw Do Nauki Odejmowania Z Tablicą Kontrolną


        

Zestaw Do Nauki Odejmowania Z Tablicą Kontrolną

 

Nowość

Numer produktu: 3189
nasza cena bez VAT : 153,66 zł
nasza cena z VAT (23 %):
189,00 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

Zestaw Do Nauki Odejmowania Z Tablicą Kontrolną

Dzieci w szczególnie łatwy sposób poznają zagadnienia odejmowania. Odejmuje się dwie liczby z zakresu liczb 1 - 18. Centrala umożliwia łatwą samokontrolę.

Przykład zastosowania: Dziecko bierze kafelek zadania, na przykład 9 - 5, i szuka odpowiedniego wyniku na kafelkach rozwiązań.

Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:

    • zawiera wszystkie problemy z minusem z jednocyfrowymi wynikami

    • w tym praktyczna tablica sterownicza do prostej samokontroli Montessori

    • Idealny dodatek do tablicy z paskami Montessori do odejmowania

    • Nauka i ćwiczenie problemów z odejmowaniem

    • Samodzielne rozwiązywanie zadań ujemnych

    • Rozwiń zrozumienie obliczeń minusowych

    • Materiał Montessori od 6 lat



Zakres materiału matematycznego Montessori:
1 pojemnik do przechowywania z pokrywką, drewno, ok. 26,5 x 16 x 5,5 cm
1 tablica kontrolna, drewno, ok. 40 x 16 cm
90 płytek zadaniowych, drewno, ok. 6 x 2 cm
90 płytek roztworów , drewno, ok. 2 x 2 cm


 

Instrukcje dotyczące pudeł dźwiękowych Montessori


Dorosły kładzie przed sobą pudełko z żetonami zadań i rozwiązań. Wyciąga karty zadań i układa je w stosy według pierwszej liczby (1 - x; 2 - x; 3 - x .....18 - 9).

Następnie płytki z numerami są wstępnie sortowane według ich wartości. Ułatwia to późniejszą orientację dziecku.

Karta rozwiązania jest najpierw umieszczana zakrytą na stole.

Teraz karty zadań są przetwarzane jedna po drugiej. Kiedy dziecko po raz pierwszy pracuje z materiałem, sensowne może być przerabianie zadań jedno po drugim i tworzenie wspomnianych wyżej stosów. Dorosły robi to samo podczas wprowadzania materiału. Po przypisaniu kafelków rozwiązań do zadań, podnosi tablicę rozwiązań i czyta ją, aby sprawdzić, czy poprawnie rozwiązał zadania.

Następnie przetwarzana jest następna partia.

ZmJiNmJiNG