W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Pomoce Montessori » Gra W Znaczki Montessori 200 Elementów


        

Gra W Znaczki Montessori 200 Elementów

 

Shop

Nowość

Numer produktu: 3293
nasza cena bez VAT : 202,44 zł
nasza cena z VAT (23 %):
249,00 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

Gra W Znaczki Montessori - Ponad 200 Elementów

Gra w znaczki służy jako łącznik pomiędzy materialnym materiałem matematycznym (np. materiałem perłowym) a abstrakcyjnymi obliczeniami na papierze. Stanowi idealne połączenie między zapisaną liczbą a zrozumiałą wielkością innych materiałów matematycznych.Na

przykład podczas dodawania dziecko wpisuje czterocyfrową liczbę na kartce papieru, a następnie układa odpowiednie znaczniki. Następnie zapisuje pod spodem kolejny numer. Powiązane znaki są wówczas również tutaj przedstawione. Tokeny są następnie łączone zgodnie z ich wartością (od 1000 do 1000 itd.). Dziecko sumuje teraz tokeny, biorąc pod uwagę wymianę (10 przejść). Wynik dodawania jest również zapisany na arkuszu.

Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:

    • Ucz się i ćwicz dodatki

    • Ćwicz i rozumiej odejmowanie

    • Wykonaj mnożenie pisemne

    • Materiał Montessori dla dzieci od 6 lat

    • Nauka dzielenia pisemnego



Zakres materiału Montessori:
1 pudełko do przechowywania z pokrywką, drewno, ok. 29 x 18 x 4 cm
20 1000 znaczków, drewno, ok. 3 x 2,5 cm
50 100 znaczków, drewno, ok. 3 x 2,5 cm
50 10 znaczków, drewno ok. 3 x 2,5 cm
50 1 stemple drewno ok 3 x 2,5 cm
15 zrębki drewno ok 2,5 cm
30 kręgle drewno ok 2 x 1 cm


Instrukcje dodawania za pomocą gry markerów Montessori


Jest bardzo pomocne, jeśli można dodać złoty materiał koralików.
Jeśli ten materiał nie jest dostępny, ćwiczenie wprowadzające jest pomijane i natychmiast rozpoczynasz obliczenia.

Ćwiczenie wprowadzające wyjaśniające:
Dorosły kładzie na stole kostkę tysiąca, talerz setek, pręt dziesiątek i jedną kulkę od lewej do prawej. Poniżej umieszcza odpowiednie marki 1000,100,10 i jeden. Dzięki temu wartość poszczególnych marek jest widoczna dla dziecka.

Dorosły wpisuje na kartce czterocyfrowy numer w kolorach odpowiadających znaczkowi, np.
3475 (3 zielone dla tysięcy, 4 czerwone dla setek, 7 niebieskie dla dziesiątek i 5 zielone dla jedynek).
Teraz umieszcza odpowiednie żetony od lewej do prawej: 3 tysiące żetonów, 4set żetonów, 7 żetonów dziesięciu i 5 żetonów jeden.
Dorosły wpisuje teraz kolejną czterocyfrową liczbę na kartce, tak aby wszystkie 1000, 100,
10 i jedna znajdowały się dokładnie jeden pod drugim. Znak + znajduje się przed niższą liczbą. Teraz narysuj linię pod obiema liczbami.

Płytki są również ułożone dla drugiej liczby.
Teraz liczymy obie liczby razem, zaczynając od jedynek, płytki o niższym numerze są dosuwane do płytek o wyższym numerze.
Zaczynając od jednego znacznika, wszystkie kafelki są teraz liczone np 3475 plus 2154, teraz mamy
5+4=9. Dziewiątka oznacza dziewiątkę - zielona dziewiątka jest zapisana w odpowiednim miejscu na kartce.
7+5=12 Przy każdym przejściu z 10 na 10 zamieniasz się, tzn. dziesięć niebieskich 10 żetonów zostaje zamienionych na czerwony 100 żetonów. Pozostały dwie niebieskie dziesiątki. Niebieska dwójka jest napisana w miejscu dziesiątek pod rachunkiem. 1+4=5 plus licznik setek dla wymienianych dziesiątek to 6. Czerwona szóstka jest zapisywana. 2+3=5. Zapisano zielone 5. Teraz wynik można odczytać 5629.


Instrukcje odejmowania za pomocą gry markerów Montessori


Jest bardzo pomocne, jeśli można dodać złoty materiał koralików.
Jeśli ten materiał nie jest dostępny, ćwiczenie wprowadzające jest pomijane i natychmiast rozpoczynasz obliczenia.
Ćwiczenie wprowadzające wyjaśniające:
Dorosły kładzie na stole kostkę tysiąca, talerz setek, pręt dziesiątek i jedną kulkę od lewej do prawej. Poniżej umieszcza odpowiednie marki 1000,100,10 i jeden. Dzięki temu wartość poszczególnych marek jest widoczna dla dziecka.

Dorosły wpisuje na kartce czterocyfrowy numer w kolorach odpowiadających znaczkowi, np. 3475 (3 zielone dla tysięcy, 4 czerwone dla setek, 7 niebieskie dla dziesiątek i 5 zielone dla jedynek). vTeraz układa odpowiednie znaczki od lewej do prawej: 3 tysiące znaczków, 4sta znaczków, 7 dziesięciu znaczków i 5 jeden znaczek.b Dorosły wpisuje teraz kolejny czterocyfrowy numer na papierze, tak że wszystkie 1000, 100, 10 a jeden stoi dokładnie jeden pod drugim.
Jednak ta liczba musi być mniejsza niż pierwsza!
A - znajduje się przed niższą liczbą. Teraz narysuj linię pod obiema liczbami.
Na przykład obliczenie to 3475 – 2186.
Teraz obliczamy 3475 minus 2186. Odejmujemy 2186 od 3475.
3475
- 2186
------------------

Sześć to więcej niż pięć. Nie możemy zabrać sześciu z pięciu. Musimy wymienić dziesięć na dziesięć. Oznacza to, że jeden z 7 dziesięciu żetonów zostaje zabrany i wymieniony na dziesięć jeden żetonów. Teraz odlicza się sześć. Pozostało 6 dziesiątek i 9 jedynek.
Osiem jest większe niż sześć. Nie możemy wziąć ośmiu z sześciu. Potrzebujemy więcej dziesiątek. Musimy wymienić sto znaczków. Teraz zabieramy osiem. Zostały 3 setki i 8 dziesiątek.
3 minus 1 to 2 Zostały 2 setki. 3 minus 2 to 1 Tysiąc pozostaje.
Wynik jest teraz odnotowany = 1289.


Instrukcje mnożenia w grze w markery Montessori


Dorosły zapisuje dowolny trzycyfrowy numer. Teraz wybrany jest dowolny mnożnik, ale powinien pozostać jedną cyfrą!
234 x 6 Zapisujemy to na kartce w następujący sposób:

2(czerwony) 3(niebieski) 4(zielony) x 6

Obliczamy 234 RAZY sześć
Wybrana liczba, czyli 234, jest umieszczana sześć razy w znacznikach jedna pod drugą .
Teraz, podobnie jak w przypadku dodawania, wszystkie płytki są do siebie dociśnięte. zaczynając od jednego; jeśli jest więcej niż dziesięć marek jednego koloru, dziesięć z nich zostanie wymienionych na jedną z kolejnych większych marek.
Pozostałe żetony są liczone, a liczba zapisywana od prawej do lewej.
Wynik to 1404. 234 razy 6 to 1404


NTIxMDBh