W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Pomoce Montessori » Programowanie Zwierząt


        

Programowanie Zwierząt

 

Educ

Nowość

Numer produktu: 900000052
nasza cena bez VAT : 306,44 zł
nasza cena z VAT (23 %):
376,92 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

Kodowanie - Programowanie Zwierząt - pierwszy kod programistyczny

Naucz się podstaw kodowania bez użycia technologii. Ćwicz także orientację przestrzenną i współpracę.

Kodowanie zwierząt obejmuje dwa poziomy kart przydziałów. Poziom 1 zawiera drewniane zwierzęta, aby etapy kodowania były namacalne. Poziom 2 zawiera kartę ze strzałką jako wsparcie.

Pozycja wyjściowa zwierząt jest określona przez kierunek, w którym skierowane są ich nosy. Zwierzęta są połączone drogami. Każda droga ma przeszkodę, taką jak kałuża błota lub drzewo. Przeszkody te stanowią część warunków wstępnych określonych w zleceniu. 

Od lewej do prawej karty przydziału wskazują: zwierzę, od którego należy zacząć, zwierzę, z którym ma się skończyć, oraz warunki wstępne, którymi należy jechać. Użyj kart ze strzałkami, aby zaznaczyć prawidłowe rozwiązanie. W rezultacie dzieci stworzyły swój pierwszy kod programistyczny. 

Karty przydziałów mają coraz większy stopień trudności i podlegają samokontroli. 

Zawartość:
2 plastikowe karty przydziałów (2 poziomy)
6 plastikowych kart przydziałów poziom 1
6 drewnianych zwierząt
12 plastikowych kart przydziałów poziom 2
plastikowa karta pomocnicza
16 plastikowych kart ze strzałkami
drewniane pudełko (33,5 x 22,5 x 7 cm)

MmM0OThhOT