Wprowadzenie » Pomoce Montessori » Programowanie Zwierząt
Pełna specyfikacja
Kodowanie - Programowanie Zwierząt - pierwszy kod programistyczny
Naucz się podstaw kodowania bez użycia technologii. Ćwicz także orientację przestrzenną i współpracę.
Kodowanie zwierząt obejmuje dwa poziomy kart przydziałów. Poziom 1 zawiera drewniane zwierzęta, aby etapy kodowania były namacalne. Poziom 2 zawiera kartę ze strzałką jako wsparcie.
Pozycja wyjściowa zwierząt jest określona przez kierunek, w którym skierowane są ich nosy. Zwierzęta są połączone drogami. Każda droga ma przeszkodę, taką jak kałuża błota lub drzewo. Przeszkody te stanowią część warunków wstępnych określonych w zleceniu.
Od lewej do prawej karty przydziału wskazują: zwierzę, od którego należy zacząć, zwierzę, z którym ma się skończyć, oraz warunki wstępne, którymi należy jechać. Użyj kart ze strzałkami, aby zaznaczyć prawidłowe rozwiązanie. W rezultacie dzieci stworzyły swój pierwszy kod programistyczny.
Karty przydziałów mają coraz większy stopień trudności i podlegają samokontroli.
Zawartość:
2 plastikowe karty przydziałów (2 poziomy)
6 plastikowych kart przydziałów poziom 1
6 drewnianych zwierząt
12 plastikowych kart przydziałów poziom 2
plastikowa karta pomocnicza
16 plastikowych kart ze strzałkami
drewniane pudełko (33,5 x 22,5 x 7 cm)