W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Wprowadzenie » Pomoce Montessori » Czerwone Belki - Z bukowego Drewna 100 cm


        

Czerwone Belki - Z bukowego Drewna 100 cm

 

Promocja Bestseller

Numer produktu: SMV0002_S005
nasza cena bez VAT : 226,83 zł
nasza cena z VAT (23 %):
279,00 zł

do koszyka:
  szt.  

Pełna specyfikacja

 Czerwone Belki - Z bukowego Drewna 100 cm

 

materiał:         10 czerwonych drewnianych prętów. Najkrótsza wędka mierzy 10 cm. Każdy dodatkowy pręt jest przedłużany o 10 cm. Najdłuższa wędka mierzy 1 m. Wszystkie wędki mają 2,5 cm szerokości i wysokości.

 

Cel bezpośredni:        To narzędzie jest przeznaczone dla dzieci od 3. roku życia Głównym celem jest nauczenie się szacowania różnych długości przez dziecko - wizualne rozróżnianie wymiarów i stopniowanie ich. Podczas pracy z drążkami dziecko poznaje pojęcia długie - krótkie. Rozwija również motorykę dużą i logiczne myślenie.

                       

METODA:     

1) Na pierwszym pokazie pokażemy dziecku, jak nosić kijki.

2) Trzymaj pręty za końce obiema rękami i noś je poziomo. Dziecko nie może w ten sposób nosić najdłuższego kija, ale on sobie z tym poradzi. To dla nich wyzwanie.

3) Pręty nosimy jeden po drugim od najkrótszego do dywanika. Zaangażujemy dziecko w jego noszenie.

4) Umieszczamy pręty na dywanie w niechlujny sposób.

5) Weź najmniejszą wędkę obiema rękami i umieść ją na dywanie.

6) Porównując z innymi wędkami, znajdujemy w kolejności krótszą wędkę i umieszczamy ją pod pierwszą. Upewnij się, że lewe końce prętów są na tym samym poziomie.

7) W ten sam sposób postępuj do najkrótszego słupka.

8) Przeprowadzić kontrolę, ręcznie przesuwając schodkowy stopień prętów od góry do dołu.

9) Możemy również sprawdzić najkrótsze pręty, mocując je do prawego końca pozostałych prętów. Wypełnia różnicę między nim a poprzednim słupkiem.

10) Podczas czyszczenia półki, poprzeczki przenosimy pojedynczo z najdłuższego pryzmatu.

 

Inne działania: 
 

  •          Ułóż paski w odwrotnej kolejności.
  •          Ułóż paski z zamkniętymi oczami.
  •          Zbuduj pręty jeden na drugim na krzyż.
  •          Wyprostuj pręty pod kątem prostym.
  •          Dodając, aby stworzyć pręty o tej samej długości.
  •          Użyj wszystkich prętów, aby utworzyć pięciokąt.
  •          Gry łączone z różową wieżą i brązowymi schodami.
  •          Zbuduj wszystko, o czym dziecko pomyśli

 

 

Inspekcja: Kontrola        wizualna - regularna gradacja serii. Kontrola dotykowa - przekazujemy schodkowy stopień prętów. Regularność odległości między prętami sprawdza najkrótszy pręt.

 

Słownictwo:  Długi - krótki, długi - dłuższy - najdłuższy, krótki - krótszy - najkrótszy.

  Dłuższy niż, krótszy niż.

NmY4ZjU